Contactgroep Algemeen Bestuursrecht

Ontmoetingsplatform voor bestuurs- en gemeentejuristen

Bijeenkomst  van 18 november 2020 - informatie hierover wordt toegevoegd zodra het  programma is vastgesteld.

Al 25 jaar organiseert de Contactgroep Algemeen Bestuursrecht (CAB) in het voor- en najaar een studiedag voor juristen, werkzaam op algemeen-juridisch gebied bij gemeenten en andere overheden uit het hele land en adviesbureaus. Deze studiedagen worden druk bezocht en de meeste deelnemers zijn “vaste klanten”. Zodoende ontstaat een sfeer van bekendheid, netwerken, maar ook gezelligheid. Echter, voorop staat het verwerven en uitwisselen van actuele kennis. Dat is het kenmerkende DNA van de CAB: actuele en relevante kennis uitwisselen over algemeen-juridische onderwerpen. De CAB wil hét kennis- en ontmoetingsplatform zijn voor de doelgroep die hierin werkzaam is. En om de prijs hoeft u het niet te laten: die dekt alleen de kosten.

Inhoud studiedag

Waar en wanneer?

Datum bijeenkomst: Woensdag 18 november 2020, vanaf 10:00 uur tot 15:30 uur

Locatie: Stadskasteel Oudaen, gelegen in het centrum van Utrecht aan de Oudegracht 99 (op enkele minuten lopen van Utrecht Centraal)